[linux] (no subject)

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Srpen 30 12:11:41 CEST 2002

----- Original Message -----
From: Ing. Jan ONDREJ <ondrejj na upjs.sk>
To: <linux na lists.linux.sk>
Sent: Friday, August 30, 2002 11:42 AM
Subject: Re: [linux] (no subject)

> Ahoj.
>
>   nemas to trocha popletene? RedHat samotny sa nainstalovat chce,
> len varuje, ze mozes mat v buducnosti problem s tym, ze disk
> ma velkost >1023 klustrov a Ty instalujes zavadzac prave na tuto
> particiu. ...

Toto by znamenalo, ze nedava LILO do MBR.....
Lebo MBR zvaladne ajstary BIOS...

Jedine, ze by mal na tom isto HDD FAT32 particiu.....
Potom mu vsak neostava nic ine ako PartitionMagic alebo fdisk (priapane ich
nahrady)

Ak by toto robilo problem musi rozdelit FAT32 na dva logicke disky - pricom
prvy musi byt mensi ako 1023  clusterov...
extended partition moze byt aj na konci disku a medzi DOS Primary a DOS
Extended moze byt LINUX Boot particia...

Toto je asi zdroj problemov...