[linux] Zistenie potomkov(child widgets) instancie triedy "applicationShellWidgetClass" v X Toolkite...

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pátek Srpen 30 12:56:16 CEST 2002

Vazeny kolegovia!

V X11R6 ladim aplikaciu napisanu pomocou X toolkit-u (Xt Intirinsics +Athena Widget Set).. A  mam problem..
Aplikacia ma viac okien, no pri prepinani z jednoho do druheho mi nestaci UnRealize-nut a Destroy-nut potomka(potomok je triedy formWidgetClass a v nom je kazde okno) instancie  triedy applicatationShellWidgetClass -
ziskany pomocou XtAppInitialize-  . Ak totizto neurobim navyse medzi obrazovkami DestroyApplicationContext a po nom XtAppInitialize s rovnakymi parametrami ako pred prvou obrazovkou tak nemam dodrzane rozmery druhej obrazovky(je stvrtinova a v lavej hornej stvrtine obrazovky). ak tam tuto postupnost dam, tak to zase medzi obrazovkami nepekne blika a je vidiet napr  xterm, co nie je ziaduce...

Nevie niekto, co to sposobuje, lebo mne sa napadlo len, ze applicatationShellWidgetClass ma este jedneho potomka o ktorom neviem a neviem ako toto korekne overit...
Viem, ze je to atribut objektu, ale XtGetValues mi da vsetkych potomkov a ja ani netusim kolko ich tam moze byt...

Na druhej strane vsetci potomkovske(tak prelozili jazykovedci child) widget-y su managedWidget-y... Aj ja som ich nikdy nevynal zo spravy rodicovskeho  widget-u.

Uz ma nic viac nenapada.... A  preto Vas prosim, nevie mi niekto pomoct?

S vdakou

Peto