[linux] Zistenie potomkov(child widgets) instancie triedy "applicationShellWidgetClass" v X Toolkite...

Stefan Ondrejicka ondrej na idata.sk
Pátek Srpen 30 17:45:59 CEST 2002

On Fri, 30 Aug 2002, peter Fodrek wrote:

Ahoj!

[...]
> druhej obrazovky(je stvrtinova a v lavej hornej stvrtine obrazovky).
> ak tam tuto postupnost dam, tak to zase medzi obrazovkami nepekne
> blika a je vidiet napr xterm, co nie je ziaduce...

Ak to dobre chapem, tak mas viac okien ktore idu sekvencne za sebou a pri
prechode z jedneho do druheho sa ti nezmenia rozmery hlavneho okna ...
Skus po vyrobeni nasledujuceho form widgetu, zistit jeho pozadovane
rozmery cez XtQueryGeometry() a potom cez XtMakeResizeRequest() tie
rozmery vnutit hlavnemu oknu ... hehe uz som s Xtoolkitom pekne dlho
nerobil, skus to, snad to pomoze ...

> Nevie niekto, co to sposobuje, lebo mne sa napadlo len, ze
> applicatationShellWidgetClass ma este jedneho potomka o ktorom neviem
> a neviem ako toto korekne overit... Viem, ze je to atribut objektu,
> ale XtGetValues mi da vsetkych potomkov a ja ani netusim kolko ich tam
> moze byt...

skus pouzit program editres, ten ti zobrazi strom vsetkych widgetow co su
managovane v okne aplikacie aj s ich atributmi ... velmi dobra pomocka na
ladenie Xt-ckovy programov :) Alebo niekedy pomoze aj xwininfo s
prepinacom -tree .

Stevo.

--
         />   | Stefan Ondrejicka <ondrej na idata.sk>
        /<    | http://www.idata.sk/~ondrej/