[linux] bootovanie za 8.4 gb - pozorovanie troch mb....

Jaroslav Soltys jaroslavsoltys na yahoo.com
Pátek Srpen 30 21:31:53 CEST 2002

mal som moznost prevadzkovat dlhodobejsie linux na
troch motherboardoch a spozoroval som, ze intel 430vx
a via kt133 maju problem s bootovanim za hranicou 8.4
gb. vid zname obmedzenia starsich biosov...(BTW kt133
je novy :-)

naproti tomu intel 440bx (co je chipset pre pentia 2
:-) nabootoval v pohode od hocikial. ak mi niekto vie
vysvetlit, preco novy bios pre kt133 nevie nabootovat
za 8.4 gigovou hranicou (napriek vsektym dobre
mienenym radam v konfere to na mojej doske neslo!) a
bios pre dosku z roku 1998 to vie, tak mi to
vysvetlite :-) je to problem ktory trapi nielen mna.

jard

ps: nie som ziadnym fanusikom intelu. majitelia dosiek
sis735/745/635/645 ozvite sa a dajte vediet, ako to
funguje. (zaujima ma to z hladiska buducich
investicii)