[linux] amavis a problem s rustinou

Peter Samek samek na upc.uniba.sk
Sobota Srpen 31 00:47:40 CEST 2002

On Fri, Aug 30, 2002 at 08:08:29PM +0000, Peter Strelec wrote:
> Ahojte.
> Narazil som na zaujimavy problem. Mam nainstalovany amavis a kontroluje mi
> postu anitivirakom. Vsetko chodi velmi dobre len pokial pride posta s
> kodovanim win-1251 a posle sa forwardom niekomu inemu, nieje mozne potom
> takyto mail vybrat ziadnym mailovim klientom. Nestretli ste sa s tym niekto
> alebo nenapada vas rozumne vysvetlenie kde moze byt chyba?
> Bez amavisu to samozrejme prejde v pohode.
> 		Dakujem Peter

Tiez pouzivam amavis a s podobnym problemom som sa nestretol. Konkretne
kombinaciu qmail + amavis-perl-11 + hbedv av.

Skus napisat presnejsie aku verziu amavisu (amavis-perl, amavisd,
amavis-new, amavis-ng) a druh postoveho serveru (qmail, postfix, ...).

Inac tym forwardom myslis presmerovanie cez ~/.forward alebo funkciu
"forward" v postovom klientovi?

Nejde to pozriet ani lokalne (mutt, pine)?

Klient tu spravu vobec nevidi, alebo sa mu neda stiahnut? Aku chybu to
vypise? Aky klient? Aky protokol sa pouziva (pop3, imap)?

Skus poslat viacej informacii, este ma napada pol tucta dalsich otazok,
ale uz ich pisat nebudem.

Zatial sa maj.

--
 Peter Samek