[linux] WWWOFFLE

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Srpen 31 00:04:04 CEST 2002

                                        Maxim, 00:03:22
                                        31. august 2002 (sobota)
Zdravim!

> A este sa xcem spytat na WWWOFFLE.
> Pripajam len vecer na par minut a vsetko musim urobit moooc rychlo. Takze
> surfujem offline. Cize wwwoffle je pre mna nevyhnutna vec.

	Pre mna tiez. ;-)

> Stale mam problemy pri formularoch.
> Konkretne mam problemy s prihlasovanim a cinnostou na
> www.sity.sk
> www.sklug.sk/lugcon
> a s prispievanim do boardov na blackhole.sk (aj ked chcem pozriet starsie
> boardyu).
> Problemy mi to robi aj inde (diskusie a tak...), aj pri inych strankach.
> Kde bude problem? Cookies, alebo co?

	No moc si toho nenapisal. Co je to "problemy s prihlasovanim a
cinnostou"? Skus napisat co od toho ocakvas a ako sa to realne sprava. Btw.
mne prispievanie do diskusii blackhole.sk funguje uplne bez problemov.
Pouzivam wwwoffle-2.6d-1mdk.

	=Nepto=
"Be conservative in what you do, be liberal in what you accept from others."
(RFC 793: Transmission control protocol; chapter 2.10. Robustness Principle)