[linux] Napalovacka

Sobota Srpen 31 16:15:08 CEST 2002

Dňa 31. aug 2002 o 11:09, Oskar Stolc napísal(a):

> nestretol som sa s nicim podobnym, nastastie nepouzivam distribuciu,
> ktora chce byt zakazdym mudrejsia ako administrator a nastavuje si
> symbolicke linky po kazdom restarte... :-)

vo svojej invektive si chcel byt zrejme adresnejsi a chcel napisat ze
nepouzivas devfs, ze ?

> ak ti to nastavuje po kazdom restarte, tak sa to musi robit nejakym
> inicializacnym skriptom, skus pohladat v /etc/rc* adresaroch...

nemusi, ale moze. v praxi som to tak vobec nikde nevidel..

najjednoduchsie riesenie by bolo upravit /etc/fstab subor a nespoliehat
sa na pritomnost symbolickeho odkazu /dev/cdrom, ale upravit prvy stlpec
aby bol prave /dev/scd0 na mieste kde sa nastavuje mountpoint pre cdrom.

v skutocnosti je pritomnost odkazu /dev/cdrom obsolete, a je len koli
spatnej kompatibilite s klasickym /dev adresarom. v pripade zaujmu je
k dispozicii konfiguracny subor pre devfs: /etc/devfsd.conf
--
Linux 2.4.19-3mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586