[linux] Napalovacka

Oskar Stolc stolc na intrak.sk
Sobota Srpen 31 16:50:02 CEST 2002

caute,

> vo svojej invektive si chcel byt zrejme adresnejsi a chcel napisat ze
> nepouzivas devfs, ze ?

<OT>
som sai nevzdelany, aj sa ospravedlnujem, ale netusim, co znamena
invektivita. tak teraz neviem, ci si ma pochvalil alebo ci mam byt
urazeny... :-)
</OT>

to devfs ma nenapadlo, nakolko to nepouzivam... asi budes mat predsa len
pravdu...

na druhej strane som aspon niekoho vyprovokoval k reakcii... :-)

> nemusi, ale moze. v praxi som to tak vobec nikde nevidel..
>
> najjednoduchsie riesenie by bolo upravit /etc/fstab subor a
> nespoliehat sa na pritomnost symbolickeho odkazu /dev/cdrom, ale
> upravit prvy stlpec aby bol prave /dev/scd0 na mieste kde sa nastavuje
> mountpoint pre cdrom.

suhlasim...

> v skutocnosti je pritomnost odkazu /dev/cdrom obsolete, a je len koli
> spatnej kompatibilite s klasickym /dev adresarom. v pripade zaujmu je
> k dispozicii konfiguracny subor pre devfs: /etc/devfsd.conf

s pozdravom,

oskar