OT: Re: [linux] Napalovacka

Sobota Srpen 31 17:30:01 CEST 2002

Dňa 31. aug 2002 o 16:50, Oskar Stolc napísal(a):

> <OT>
> som sai nevzdelany, aj sa ospravedlnujem, ale netusim, co znamena
> invektivita. tak teraz neviem, ci si ma pochvalil alebo ci mam byt
> urazeny... :-)
> </OT>

pod pojmom invektiva rozumie napriklad elektronicky lexikon slovenskeho
jazyka (http://www.forma.sk/onlines/slex/SLEX99-Online.htm) nieco taketo:

invektíva -y -tív ž.
- kniž. ústne alebo písomné napadnutie, výpad: verejná, morálna invektíva;

--
Linux 2.4.19-3mdk
Mandrake Linux release 9.0 (Cooker) for i586