[linux] KPPP-pristupove prava (a este moja myska)

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Srpen 31 20:24:08 CEST 2002

                                        Maxim, 20:21:58
                                        31. august 2002 (sobota)
Zdravim.

> Da sa spravit skript, ktory by robil daco taketo?:
> su segra (pri prikaze su mozem dat heslo rovno v parametri? lebo ten skript by
> mal byt plne automaticky)

	AFAIK sa heslo do `su' poslat parametrom neda. Da sa vsak pomerne
jednoducho pouzit program `expect', ktory presne na taketo veci sluzi. V
podstate je to ale irelevantne, pretoze ked robis `su' pod root-om, heslo
nepotrebujes.

> kmail -stiahni_moju_postu (spravi mi to kmail v konzole?)
> su brat
> kmail -stiahni_moju_postu
> su otec

	Toto fakt netusim ci sa to da.

> Alebo je nejeky program, co stiahne postu do /home/user/Mail aby s nou
> otom KMail vedel robit? dik

	No ved to. Kazdy novy e-mailovy klient si zavadza vlastny format
mailboxov a kompatibilitu s mailboxom resp. Maildirom chapu len ako zbytocnu
zataz. Potom je v tom taky bordel aky je. :-/

	Preto ja osobne pouzivam vyhradne standartny unixovy mailbox format
a klientov, ktory ho nepodporuju veselo ignorujem. Postu stahujem aplikaciou
`fetchmail'.

	=Nepto=
"Be conservative in what you do, be liberal in what you accept from others."
(RFC 793: Transmission control protocol; chapter 2.10. Robustness Principle)