[linux] ntp server

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Srpen 31 20:19:07 CEST 2002

                                        Maxim, 20:14:22
                                        31. august 2002 (sobota)
Ahoj!

> ahojte, mozete ma navigovat na nejaky material, zrozumitelne popisujuci
> ntp server, aby si napriklad mohli uzivatelia v mojej lokalke
> synchronizovat cas podla neho ?

	Ak chces synchronizovat cas medzi pocitacmi na lokalnej sieti a
zaroven z jedneho z nich oproti realnym zdrojom (stratum-1, stratum-2) v
Internete, doporucujem Ti aplikaciu Chrony. Velmi dobre sa da pouzit aj s
dial-up-om. Referencie:

http://www.rrbcurnow.freeuk.com/chrony/
http://www.root.cz/clanek.phtml?id=1070

	Klasickeho NTP daemona a cely ten soft okolo nedoporucujem. Nepadli
sme si spolu celkom do oka. To je len moj subjektivny pocit, ktory vacsina
rozhodne nezdiela.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, http://www.nepto.sk/              nepto na atomicpile.sk