[linux] Nastavenie pdnsd

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Sobota Srpen 31 20:37:14 CEST 2002

                                        Maxim, 20:29:56
                                        31. august 2002 (sobota)
Zdravim.

> Mam nejake problemy s wwwofle (napr. www.linux.sk spozna az potom, ked sa
> na tuto stranku pozriem cez prehliadac, ktory wwwofle nepouziva) a zatial
> som chybu lokalizoval ako zle nastavene pdnsd.

	Absolutne netusim co je `pdnsd', ale budem rad ak mi niekto rozsiri
obzor. Opisany problem vyzera presne ako problem so zlib kompresiou
niektorych HTTP serverov. Do konfery som to uz par krat pisal. Kazdopadne
pozri archiv alebo toto:

http://www.linux.sk/article.php?sid=51&mode=nested

	V diskusiu pod clankom je vysvetleny postup ako to prekonfigurovat.
Malo by to fungovat. Ak by Ti to aj napriek tomu neslo, daj vediet. Zaujima
ma to.

	V zasade ide len o to, do sekcie `OnlineOptions' dopisat:

request-compressed-data = no

	Je to ale dost brutalne riesenie, ktore Ti moze pridat nejake minuty
navyse z dovodu explicitneho nekomprimovaneho prenosu. IMHO problem zmizne
casom, preinstalovanim HTTP serverov, resp. ich zlib podpory.

> Tiez som si vsimol, ze /var/cache/pdnsd/pdnsd.cache je prazdny.

	Tento subor ani jeho adresar na svojom systeme nemam a WWWOffle
pouzivam k absolutnej spokojnosti. Ide mi aj linux.sk, freshmeat.net aj ine
"problematicke" stranky.

	=Nepto=
Ondrej 'Nepto' Jombik, perl -le '$_=1;(1x$_)!~/^(11+)\1+$/&&print while$_++'