[linux] IMAP server

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Neděle Prosinec 1 18:49:43 CET 2002

Ahojte,

 hladam vhodny IMAP server, ktory by nahradil doteraz brutalne
 problemovy Cyrus IMAPD.

 Poziadavky:

 1.) musi vediet vyrabat foldre (teda aby si clovek mohol spravit
 nejaky folder vo svojom imap boxe) a pracovat s nimi

 2.) musi ficat pod FreeBSD a cez Postfix

 3.) najlepsie by bolo, keby mal mejly v berkeley formate (nieco typu
 ~/Mail/folder a /var/spool/mail/nieco).

 4.) dobra security a moznost tahat postu cez POP3

 5.) mailserver ma do 200 uzivatelov, cize ziadna extra zataz...

 Alternativna otazka -- pre tych z vas, co pouzivate cyrus. Odisiel mi
 (uplne) subor mailboxes.db. Odvtedy su strasne problemy s tym, ze
 niektore foldre, ktore neboli v zazalohovanom mboxes proste nevidno. S
 foldrami by az taky problem nebol, niektore nasiel reconstruct -r -f
 daneho usera. Problem bol s tym, ked tam nebol user. Skopiroval som
 podobny riadok z ineho usera (teda ked bol mailbox user.nieco tak som
 dal user.novyuser, prava som nechal rovnake, ownera som zmenil na
 novyuser). Problem je, ze ten user sa nevie dostat k svojmu inboxu
 (stale to hlasi, ze je nepristupny), aj ked ho vidi. Cez POP3 celu
 svoju postu stiahne.

 Dorazil ma vsak program reconstruct, ktory ma volbu -m, ktora ma fixnut
 subor mailboxes, ale ked to skusim spustit, tak nepise ,,reconstructing
 mailboxes.db not yet implemented''.

  J.