[linux] nastavenia serverov v CVS ?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Prosinec 2 06:02:14 CET 2002

On Sat, Nov 30, 2002 at 04:37:31PM +0100, Ondrej Jombik wrote:
> 	CVS je skvely softver, ale pri jeho pisani sa velmi nekladli
> priority na bezpecnost (aspon to tak nevyzera), preto ukladat donho nejake
> dolezite konfiguracne subory nemusi byt zrovna to najlepsie.

preco? mozes to vysvetlit?

ja napriklad pserver nepovolujem a pouzivam CVS_RSH=ssh a
CVSROOT=:ext:user na masina:/cesta ... co je na tom zle?

mna by este zaujimalo bez ohladu na ostatne veci, ako riesit ukladanie
konfiguracnych suborov viacerych serverov do jedneho CVS - vytvorit
modul pre kazdy server? oznacovat ich pomocou tag alebo branch? co by
ste navrhli?

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE