[linux] DIGITALNY FOTOAPARAT

Marcel Telka marcel na telka.sk
Pondělí Prosinec 2 08:36:50 CET 2002

On Sun, Dec 01, 2002 at 11:01:37PM +0100, Johanka Z Arku wrote:
> ( Zase z dmesg ):
> scsi1 : SCSI emulation for USB Mass Storage devices
> usb.c: ignoring set_interface for dev 2, iface 0, alt 0
>   Vendor: FUJIFILM  Model: USB-DRIVEUNIT     Rev: 1.00
>   Type:   Direct-Access                      ANSI SCSI revision: 02
> Attached scsi removable disk sda at scsi1, channel 0, id 0, lun 0

> To som sa docital tiez v kadejakych howto ale podla coho zistim to X a Y
> (/dev/sdXY)
> Bolo tu pisane, ze sda1. To som skusal, a hluche...
> Skusal som sda, hluche...

Mne funguje sda1. Pokial mas aj ine scsi zariadenia, tak skus sdb1, sdc1 atd.
Skus pozriet aj /proc/scsi.

> Ja tam urcite robim nejaku jednoduchu primitivnu blbost, na ktoru by
> hociaky linuxak prisiel behom minuty.
>
> STARE DOBRE WOKNA, KDE STE ?!

Na instalacnom CD. Staci vlozit, nainstalovat a pouzivat. Pokial nemas
instalacne CD, tak za niekolko tisic Sk si ho mozes kupit v najblizsich
potravinach.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |