[linux] nastavenia serverov v CVS ?

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Pondělí Prosinec 2 10:50:34 CET 2002

Marcel Telka wrote:

>Jednoznacne samostatne moduly.

Myslel som to ako samostatne moduly. Kazdy server by mal potom ficat v
niecom ako /cvsroot/server1/. Okrem toho som chcel subory ukladat tak
ako su na FS daneho servera, t.j. napriklad
"/cvsroot/server1/etc/mail/sendmail.mc". Iste ze na repository by sa
islo cez ssh a bol by readable iba pre roota. Problematicke moze byt,
ked sa pripadne niekto (ja?) preklepne a commitne subor do ineho modulo.
Takato chyba by sa tazko zistovala.

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk