[linux] nastavenia serverov v CVS ?

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Pondělí Prosinec 2 11:02:13 CET 2002

On Mon, Dec 02, 2002 at 10:50:34AM +0100, Ernest Beinrohr wrote:
> islo cez ssh a bol by readable iba pre roota. Problematicke moze byt,
> ked sa pripadne niekto (ja?) preklepne a commitne subor do ineho modulo.
> Takato chyba by sa tazko zistovala.

odporucam pouzivat commit mails:
http://www.badgers-in-foil.co.uk/projects/cvsspam/

preco by sa chyba tazko zistovala? ved diff sa da zistit

ako predpokladate robit cvs update? automaticky? (t.j. zmena v cvs sa
ihned prejavi v zmene konfiguraka na serveri? ako potom restartnut
nejaky demon s novym konfigurakom?) - ja by update radsej robil rucne a
CVS v tomto pripade povazujem za pomocnika, ktory mi na jednom mieste
zhromazduje vsetky zmeny, verzie, servery a pod.

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE