[linux] FW: Help please:gdb:Ako debugovat chyby vzniknute pocas navratu z funkcie [resp vo vunkcii ???()]?

peter Fodrek fodrek na kasr.elf.stuba.sk
Pondělí Prosinec 2 17:46:55 CET 2002

 Uz som to nasiel... Ale bola to fuska.. Problem bol v stack-u.. Nechapen
 sice aky, lebo chyba nastala pri volani return, ale ak som deklaroval
 premenne volajucej  funkcie, ktore pouzivam ako parametre inej funkcie
 volanej z volajucej, ako static chyba zmizla... Ja ich vsak nepotrebujem
ako
 static...Mozno islo o vykonavanie mimo poradia, alebo sa volana funkcia
 spusti az po return-e volajucej.. Mozno je problem v tom, ze volana pouziva
 funkcie Xlib (X Win programovanie najnizsej urovne, ak nepocitam X
protocol)
 a mozno je chyba v tom, ze program musi bezat s prioritou -20 a tam sa ten
 stack nehodi...

 Diki za rady

 Peto...

P.S: CPU Celeron 333, kompilacia do kodu 386