[linux] nastavenia serverov v CVS ?

Ernest Beinrohr Ernest na Beinrohr.sk
Úterý Prosinec 3 00:38:56 CET 2002

Peter Mann wrote:

>odporucam pouzivat commit mails:
>http://www.badgers-in-foil.co.uk/projects/cvsspam/
>
>preco by sa chyba tazko zistovala? ved diff sa da zistit
>
>ako predpokladate robit cvs update? automaticky? (t.j. zmena v cvs sa
>ihned prejavi v zmene konfiguraka na serveri? ako potom restartnut
>nejaky demon s novym konfigurakom?) - ja by update radsej robil rucne a
>CVS v tomto pripade povazujem za pomocnika, ktory mi na jednom mieste
>zhromazduje vsetky zmeny, verzie, servery a pod.

zdar, dik za tip. K veci: CVSko mienim pouzivat iba ako write only ;-)
Citat z neho mienim iba cez www pripadne tie mjli co si poslal. Islo mi
skor o vyriesenie pripadneho problemu ze ked na jednom servery existuje
/etc/samba/smb.conf a taktiez na druhom, aby som nahodou necommitol
konfigurak jedneho do repository druheho. Niekedy po semestry s tym
zacnem, poslem sem dake tie vysledky z testovanie. Dufam ze pozitivne only.

ciao, dobru  noc

--
Ernest Beinrohr, OERNii
eAdmin @ AxonPro.sk, http://www.AxonPro.sk