[linux] nastavenia serverov v CVS ?

Marcel Telka marcel na telka.sk
Úterý Prosinec 3 09:09:48 CET 2002

On Tue, Dec 03, 2002 at 12:38:56AM +0100, Ernest Beinrohr wrote:
> [...]

Dalsia moznost je:
http://sourceforge.net/projects/cvs-syncmail
(odporucam verziu z CVS)

> zdar, dik za tip. K veci: CVSko mienim pouzivat iba ako write only ;-)
> Citat z neho mienim iba cez www pripadne tie mjli co si poslal. Islo mi
> skor o vyriesenie pripadneho problemu ze ked na jednom servery existuje
> /etc/samba/smb.conf a taktiez na druhom, aby som nahodou necommitol

Aby sa ti nieco taketo podarilo, musel by si mat bud nieco velmi zle
nakonfigurovane, alebo by si musel vynalozit vela namahy. Takze
za normalnych okolnosti sa ti to nestane.

> konfigurak jedneho do repository druheho. Niekedy po semestry s tym
> zacnem, poslem sem dake tie vysledky z testovanie. Dufam ze pozitivne only.

Ahoj.

| Marcel Telka   e-mail:   marcel na telka.sk  |
|                jabber:   marcel na jabber.sk |