[linux] filesystemy - prehlad

Úterý Prosinec 3 12:08:11 CET 2002

-> Jenom nesmíte věřit všemu, co je tam napsáno. Např. maximální velikost
-> souboru na ext2 zcela jistě není 2GB apod.

toto bolo citovane, vsak?

-> No ja len k tomutu udaju by som povedal ze mam zkušenost ze to tak je
-> ano ja sice v mysqli mam subor co ma 2,7 GB ale neda sa kopirovat ani
-> presovat alias systém nie je schopny s nim pracovat ale mysql si do neho
-> bez problemu zapisuje

to bude skor problem utilit ktore so subormi manipuluju... tie zrejme
potrebuju 64bit pracu so subormi.

 M$ Win's are shit, do not use it !