[linux] lokalna siet...

Úterý Prosinec 3 12:53:41 CET 2002

-> Mam (budem mat) lokalnu siet, kde bude 3-5 pocitacov (neskor mozno viac),
-> ktore by mali byt pripojene cez mw do "centraly" a odtial do inetu. Ide mi
-> o to, ako urobit to, aby sa tie pocitace navzajom nevideli - teda nemohli
-> spolu komunikovat, ale iba na gw (co by bola ta mikrovlnka). Na mikrovlnka
-> moze byt cez TP zapojena priamo do siete. Teraz by ma zaujimalo, akym
-> sietovym prvkom by to dalo urobit? Hub asi urcite nie, mozno nejaky
-> switch? V akej cenovej relacii sa pohybuju?

no, manazovatelny switch ktory by dokazal nieco taketo bude poriadne drahy.
Ale mozno by si do PC vopchal viac sietoviek a kazdy klient comp napojil
rovno do neho...

 Linux is like a wigwam: no Windows, no Gates and an apache inside...