Fwd: [linux] lokalna siet...

Marek Podmaka mp20667 na decef.elf.stuba.sk
Úterý Prosinec 3 13:38:51 CET 2002

On Tue, 3 Dec 2002, Peter Mikeska wrote:

> 1 - kazdy stroj bude mat inu masku siete, pripadne aj iny ip rozsah,
> nebudu na seba vidiet logicky, i ked to je len riesenie pre

problem je v tom, ze ich asi nedonutim pouzivat to "moje" nastavenie.

> 2 - kup si manazovatelny switch , pichni kazdy komp donho a na switchi

problem je v tom, ze manazovatelny switch je dost drahy...

> ale na 5 ludi je to dost narocne riesenie co sa tyka financii,
> jednoduchsie je to zaheslovat setko ;))
> preco nemozu vidiet na seba ?

co zaheslovat? Tie ich windowsy?
Vidiet na seba nemozu preto, ze kazdy z nich by si platil pripojenie na
inet a asi by nechcel, aby sa mu sesedia hrabali v kompe... Dalsie (asi
najjednoduchsie :) riesenie by bolo umoznit to, ale poskytnut im podporu
pri nastaveni tych win, aby sa im tam nikto iny nedostal... Win9x asi
nemaju ziadny firewall co?

Vlastne ide o projekt pripojenia do inetu cez mikrovlnku za nejaku
normalnu cenu, vyhladovo v celej BA :) Investora uz mame, takze uz zostava
vyriesit len vsetky technicke (a pravne) otazky... Ak by mal niekto zaujem
s tym pomoct (pravdepodobne nie zadarmo), moze sa mi ozvat privatne na
marki na nexin.sk. Idealne niekto kto ma trochu prehlad o roznych
mikrovlnkach a pod.

--
  bYE, Marki