Fwd: [linux] lokalna siet...

Úterý Prosinec 3 14:34:07 CET 2002

-> > 1 - kazdy stroj bude mat inu masku siete, pripadne aj iny ip rozsah,
-> > nebudu na seba vidiet logicky, i ked to je len riesenie pre
->
-> problem je v tom, ze ich asi nedonutim pouzivat to "moje" nastavenie.
->
-> > 2 - kup si manazovatelny switch , pichni kazdy komp donho a na switchi
->
-> problem je v tom, ze manazovatelny switch je dost drahy...
->
-> > ale na 5 ludi je to dost narocne riesenie co sa tyka financii,
-> > jednoduchsie je to zaheslovat setko ;))

-> co zaheslovat? Tie ich windowsy?

-> > preco nemozu vidiet na seba ?

-> Vidiet na seba nemozu preto, ze kazdy z nich by si platil pripojenie na
-> inet a asi by nechcel, aby sa mu sesedia hrabali v kompe... Dalsie (asi
-> najjednoduchsie :) riesenie by bolo umoznit to, ale poskytnut im podporu
-> pri nastaveni tych win, aby sa im tam nikto iny nedostal... Win9x asi
-> nemaju ziadny firewall co?

potom ti neostava nic ine ako urobit co som ti napsial - pre kazdy comp
vlastnu sietovku a neroutovat ich navzajom.

 10 GOTO 10 : REM (C) Bill Gates 1998, All Rights Reserved!