[linux] lokalna siet...

Igor Skypala lists na sky.sk
Úterý Prosinec 3 14:57:11 CET 2002

sorry  za  OT,  ale mas uplne opacnu filozofiu ako podobne projekty vo
svete..  IMHO  ludia  sa  pripajaju  aby komunikovali, na zabezpecenie
zakladnej   bezpecnosti   ti   staci   aj   vo  windoze  nejaky  dobre
nakonfigurovany  TinyFirewall,  povolia si useri len to co chcu.. A ak
sa  najde v tej partii nejaky haquerozo, tak ho najskor nakopu a potom
odpoja.  Osobne  si  myslim,  ze  zabezpecit  tu  mikrowlnu  je  o rad
narocnejsie, ale to uz je o inom

mrkni sa na http://www.blava.net ci nevymyslas koleso ;-)

--
Best regards,
 Igor                            mailto:lists na sky.sk