[linux] IMAP server -- problem

Juraj Bednar juraj na bednar.sk
Úterý Prosinec 3 23:36:25 CET 2002

Ahoj,

> Grgr dementny autluk grgr (povinna tyzdenna nadavka smerom redmondu).

hej, ja na neho nadavam odvcera, pretoze odkedy som to switchol na uw,
tak uplne vsetko ficalo na mozille, v impe aj v evolution, len blby
otlak mal vkuse nejake problemy (a nebolo ich malo). Kvoli nemu som dve
hodiny pisal a spustal moje custom perlove skripty... Bleh.

> Je nejaky velky problem s tym mbx? uw-imap to zvlada a da sa mu aj povedat aby
> nove foldre automaticky vytvaral v tom formate. Problem je skor s delivery, ze
> mam pravdu?

ano, s delivery mam problem. Ale zistil som, ze Outlook Express ten
bordel nerobi, kedze velky outlook pouzivali len traja useri, tak sa
switchli na express a je po probleme. Na moj navrh prejst na mozilla
mail sa vsak divne osivali..... aj ked neviem preco, su to power useri a
Mozilla je imho velmi pekny mail klient... a hlavne slusny.

   J.