[linux] nastavenia serverov v CVS ?

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Středa Prosinec 4 00:29:12 CET 2002

> preco? mozes to vysvetlit?

	Je znamych viacero problemov v koncepcii vyvoja CVS softveru. Nejde
len o bezpecnostne zalezitosti, tiez o vyvoj a vydavanie novych verzii.
Napr. de facto skoro nik neupgraduje na novu 1.11.2 verziu kvoli bugu pri
komprimovanom prenose. Na bug existuje patch, ktory ale vytvara dalsi bug,
atd. A tak ludia ostavaju na 1.11.1p1 (heh, dufam, ze som to dobre napisal).

	Bezpecnostne problemy mozem poslat na poziadanie (mam kamosa co sa
bugmi v CVS aktivne zaobera; zial len tymi bugmi, nie ich opravami).
Pamatam si veci ohladne neziadaneho checkoutovania CVSROOTu a podobne.

> ja napriklad pserver nepovolujem a pouzivam CVS_RSH=ssh a
> CVSROOT=:ext:user na masina:/cesta ... co je na tom zle?

	Pristup cez ssh je samozrejme bezpecny co sa tyka odchytenia dat
prenasanych sietou. My aj tak pouzivame pserver, kedze robime vyhradne open
source.

> mna by este zaujimalo bez ohladu na ostatne veci, ako riesit ukladanie
> konfiguracnych suborov viacerych serverov do jedneho CVS - vytvorit modul
> pre kazdy server? oznacovat ich pomocou tag alebo branch? co by ste
> navrhli?

	Moznosti:

1. Kazdy server jedno repository.
2. Jedno repository, viac projektov (modulov?)
3. Jedno repository, jeden projekt, pouzitie branch.

	Z tychto troch menovanych variantov (ine ma nenapadli) by som sa
prihovaral za druhy.

	=Nepto=
--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE