[linux] IMAP server -- problem

Peter Mann Peter.Mann na tuke.sk
Středa Prosinec 4 05:28:37 CET 2002

On Tue, Dec 03, 2002 at 11:36:25PM +0100, Juraj Bednar wrote:

> hej, ja na neho nadavam odvcera, pretoze odkedy som to switchol na uw,

> ano, s delivery mam problem. Ale zistil som, ze Outlook Express ten
> bordel nerobi, kedze velky outlook pouzivali len traja useri, tak sa
> switchli na express a je po probleme. Na moj navrh prejst na mozilla
> mail sa vsak divne osivali..... aj ked neviem preco, su to power useri a
> Mozilla je imho velmi pekny mail klient... a hlavne slusny.

co uz narobime, ja som uz aj prestal nadavat - zaujimave, ze prave kvoli
takymto klientom je nutne prisposobovat servery, nie naopak

vid napr. broken_sasl_auth_clients v posfix-e
(Specify "broken_sasl_auth_clients = yes" to enable SMTP server
support for old Microsoft client applications.)

ale to som uz OT

5o   Peter.Mann at tuke.sk
     KLFMANiK ICQ 12491471
         PM2185-RIPE