[linux] OT: Vtip na dnesny den

Středa Prosinec 4 09:29:26 CET 2002

-> Dňa St, 2002-12-04 at 08:38, Vlado "Sunny" Jasan napísal:
-> > Dnes, biznis, diskusia: 0, Richard Willmann
-> > IDC: Windows je lacnejší než Linux!
-> >
-> > rokov. Tak napríklad drahší (podstatne drahší) sú ľudia, ktorí sa starajú o
-> > Linux, než tí, ktorí sú kamaráti s Windows. Podľa tejto štúdie stojí
->
-> Neviem, ako ostatni, ale ja mam zatial skusenost, ktora to potvrdzuje...
-> Nesuhlasim celkom s vycislenim TCO, lebo som presvedceny, ze Linuxove
-> riesenia su aj tak lacnejsie (aj ked nie podstatne)...

potrebujeme flejmovat tu? vypytaj si URL kde to bolo a mozeme sa hadat tam.
Myslim ze v tejto konferenema zmysel argumentovat tymto sposobom. Cesi si na
podobne veci zalozili linux-talk konferu...

 (R)etry, (A)bort, (C)ancer