[linux] php -> problem s posielanim premennej

Martin Kyrc kyrc na intrak.sk
Středa Prosinec 4 11:20:32 CET 2002

ak napises template.php?file=nieco

co ti vypise v template.php ak tam mas echo $file?

Ja som mal podobny problem ked som pouzil skript pouzivany v linuxe vo
win a vyriesil som to downgrade-om verzie PHP :) )(vo win to bolo
pouzite iba ako nutne zlo, takze ma to az tak ne$ralo:)