[linux] certifikaty

Čtvrtek Prosinec 5 10:00:29 CET 2002

-> > existuju na slovensku linux certifikaty?
-> > Ak nie, co ak by sme si nejake vytvorili?
->
-> neexistuju cisto slovenske, ale na slovensku sa da robit LPI
-> (http://www.lpi.org tusim). Je to ale dost drahe...
->
-> Vytvorit to mozno nie je az taky problem, otazka je, ci vieme dat o dost
-> nizsiu cenu za certifikat a ci budu uznavane zamestnavatelmi, kto
-> vytvori otazky a podobne...

presne tak som to myslel. Bolo by samozrejme dober aby otazky vytvarali a
testy robili ti, co budu mat ine linux certifikaty...

-> Ale ako napad to nie je zly, ale mozno by som to presunul do mailing
-> listu sklug-u. Hm?

ano, ale chcel som zacat tu aby sa vedelo, aby sa mali narok vyjadrit aj ti
co nie su v sklugu, a hlavne kvoli tomu ze sklug je trosku pomalsi takze
nech mame dohodnute zakladne veci...

 42.7 percent of all statistics are made up on the spot.