[linux] certifikaty

Marian Janiga janiga na vlake.army.sk
Čtvrtek Prosinec 5 11:25:55 CET 2002

On Thu, Dec 05, 2002 at 09:49:19AM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> neexistuju cisto slovenske, ale na slovensku sa da robit LPI
> (http://www.lpi.org tusim). Je to ale dost drahe...
>
> Vytvorit to mozno nie je az taky problem, otazka je, ci vieme dat o dost
> nizsiu cenu za certifikat a ci budu uznavane zamestnavatelmi, kto
> vytvori otazky a podobne...

Co tak vypracovat postupy pre pripravu na ECDL
ECDL europsky vodicak na pocitac by mal byt standardnym testom pre
overenie schopnosti efektivne pouzivat pocitac. Uznavanie
zamestnavatelmi a napr. statnou spravou vraj uz v zahranici funguje.

V nasich podmienkach su nejake ucebnice v cestine (Chip, Cpress), ale predpokladaju
pouzivanie M$ softu

Toto by mozno zvacsilo doveru k vybaveniu kancelarii Open softverom
						Hombre