[linux] threading & flamewar (was: Slackware, Mandrake a Debian)

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Čtvrtek Prosinec 5 13:56:35 CET 2002

-> > 1. prosim, ak pises novu otazku do listu, napis novy mail a nerob to
-> > tak ze odpovies na stary!
-> --ok sorry .. vacsinou sa to radi do threadov podla topicu
-> nevedel som ze to mas urobene inak ..

topicu? vascinou? mas zle informacie alebo zleho mail klienta (no, Outlook
Express...) - mimochodom bavime sa o subjecte ze ano :)

Takze: podla rovnakeho subjectu mozes zistit iba to ze maily patria k
rovnakemu threadu. A niekedy ani to nie (obcas sa stane ze niekto posle
rovnaky topic a ide o iny thread, hlavne v pripadoch ze dotycny nevie
spravne vybrat subject.

Rozumni mail (a news) klienti triedia do topicov podla hlaviciek References:
v horsom pripade podla In-Reply-To: - a vdaka tomu ze do danych hlaviciek sa
davaju Message-Id: na ktore odosielatel priamo odpoveda plus ich existujuci
obsah (v pripade extremne dlhej hlavicky sa odporuca ponechat prve tri a
posledne tri Message-Id).

Takze v pripade rozumneho mail/news klienta vidis nielen ktore prispevky k
sebe patria, ale mas hierarchicky zobrazene kto komu na co odpovedal.

Takze este raz - pis novy mail a neposielaj odpoved na stary. Ono totiz
Subject sa moze zmenit ak sa zmeni tema (co je aj odporucane) pricom vlakno
(thread) je stale to iste.

-> > 2. pekny navod na vyvolanie flamewar. Dufam ze sa tu uz nikto nechyti.
-> > Takze rozdiely najdes:

-> > http://www.linux.cz/distribuce.html

-> --- dik presne toto som potreboval a na toto
-> som sa pytal... jaky flame? Zeby som sa vyjadroval
-> nejakym zvlastnym prizvukom? :-)

ktora je najlepsia - toto je cisto subjektivny posudok a ziadost o
vyjadrenie sa je navod na flamewar... ako si si iste vsimol uz tu par ludi
napisalo ze ti neodpovie.

 Despite the cost of living, have you noticed how popular it remains?