[linux] threading & flamewar (was: Slackware, Mandrake a Debian)

Peter Surovy psurovy na uevora.pt
Čtvrtek Prosinec 5 14:13:45 CET 2002

Ahoj
----- Original Message -----
From: "Matus fantomas Uhlar" <uhlar na fantomas.sk>
Sent: Thursday, December 05, 2002 12:56 PM

> ktora je najlepsia - toto je cisto subjektivny posudok a ziadost o
> vyjadrenie sa je navod na flamewar... ako si si iste vsimol uz tu par ludi
> napisalo ze ti neodpovie.

---Matus, neuraz sa ale Ty si ten moj mail asi necital :-(
ja som sa nepytal ktora distribucia je najlepsia..
ani na nikoho subjektivne nazory ...

Citujem:
"..Ake su rozdiely prip. vyhody nevyhody medzi tymito
troma distribuciami.."

Pytal som sa na: vyhody, nevyhody a rozdiely
to jest na FAKTY! nie na nazory co sa komu
viac paci. Pytal som sa na informacie typu ..
balicky, moznost upgradu softw. vybavenie a pod...

Presne to co je na tej stranke..a co si poslal
tak neviem kde stale vidis aky flame?

Add triedenie prispevkov..to mas samozrejme pravdu
ale ver mi ze sa to riesi aj inak .. aj ked uznavam
ze tak ako to mas spravene je to lepsie.

S pozdravom
PS