[linux] Vyraz ``proprietarny softver''

Ondrej Jombik nepto na pobox.sk
Čtvrtek Prosinec 5 15:54:04 CET 2002

Zdravim!

	Na nadchadzajucej Programovej konferencii ODM (http://www.odm.sk/)
budem mat prispevok o "Informacnej spolocnosti na Slovensku". Rad by som do
vysledneho Programoveho vyhlasenia zakomponoval klauzulu o preferovani
pouzivania otvoreneho softveru.

	Moj problem spociva v argumentacii, v ktorej budem musiet pri
porovnavani pouzivat termin 'proprietarny softver' (proprietary software).
Nie som si isty, ci je to bezne slovenske ale najma spisovne slovo. Slovo
'komercny' celkom pochopitelne pouzit nemozem, kedze to znamena ine. Rad by
som tiez bol, aby som bol ludom schopny vysvetlit tento rozdiel. Viete
poradit nejake zdroje (okrem GNU.org)?

	Tento prispevok by sa mozno viac hodil do slovenskej prekladatelskej
konferencie. Nesuvisi to ale priamo s prekladom, tak som ho poslal sem.

	=Nepto=
--
  _/|   Ondrej Jombik - nepto na php.net - http://www.nepto.sk - OJ812-RIPE
 <_  \  Platon SDG - open source software development - http://platon.sk