[linux] usb serial konvertor

Miro Bobovsky bobovsky.miroslav na ives.vs.sk
Pátek Prosinec 6 11:11:07 CET 2002

>ale bohuzial, poradit ti neviem

No takze si odpoviem sam ..
inak zaujimavy efekt ... 2 dni sa trapis a nevies si rady tak napises
do klubu.
Odpoved pride ze beztak ti neporadim ....

a vtedy na to konecne pridem za 10 minut ;-)))

ked som prescenoval newsy ale tentokrat na "0x67b  0x2303"
tak som po chvilke pochopil ze nemam nahravat usbserial modul ale

modporbe pl2303 (ktory si ho nahra tiez) a odteraz uz vsetko funguje
(ale to ze pise pl2303.c: Prolific PL2303 USB to serial adaptor driver
v0.9) naznacuje ze problemy este mozu byt

bbo