[linux] Komercia - Informacny system pre obchodnu firmu

Ing. Miroslav Cabarka mirodoma na arka.sk
Pátek Prosinec 6 16:52:14 CET 2002

Uvazujem vo firme nad vyvojom niektorych komponent informacneho systemu.
Hlavne mi ide o moduly umoznujuce predaj tovaru, teda fakturacia, skladova
evidencia, objednavky a predajne statistiky.

Podmienkou je pouzitie otvoreneho softwaru, databaza pravdepodobne
PostgreSQL alebo podobna, host-based spracovanie, frontend v znakovom
rezime, Linux na serveroch aj klientoch.

Vyvoj (analyza a programovanie) by mal byt plateny podla dohody - napriklad
formou dohody o vykonani prace a podobne. Produkt predpokladam predbezne pod
GPL. Je mozne/ziaduce pokracovat v uz zacatom projekte tohto typu. Akcent je
v tomto stadiu _jednoznacne_ na obchodnych moduloch, nie na uctovnictve!

V pripade uspesneho vyvoja zarucujem pouzitie v minimalne jednej obchodnej
firme a moznost dalsieho rozvoja a rozsirovania softu.

Hladam ludi - programatorov, studentov, ktori su ochotni a maju schopnosti a
cas na takyto projekt. Podmienkou z mojej strany je pouzitelnost softwaru a
jeho ostre nasadenie do 1.1.2004.

Pripomienky a diskusiu prosim do konfery, ponuky na mail mcabarka na arka.sk

Prijemny den.
Ing. Miroslav Cabarka