[linux] MC v mandrake 9 (midnight commander)

Neděle Prosinec 8 22:07:38 CET 2002

Dňa 08. dec 2002 o 19:47, Juraj Variny napísal(a):

> skarede workaroundy? podla mna je problem len v tom ze login po prihlaseni
> nezmeni majitela zariadenia /dev/vc/<cislo konzoly> na prihlaseneho
> pouzivatela (tak ako to fungovalo predtym)... to je taky problem vyriesit?
> Konzolu velmi nepouzivam ale zaujima ma to.

to je tvoj pohlad, ale predstav si, ze "znakova konzola" moze byt
vytvorena minimalne styrmi sposobmi:

klasicka, znakova konzola
frame buffer
plus kombinacie s devfs, resp. bez devfs (pripadne este pts vs. vc)

no a gpm sa jednoducho nevie vysporiadat s kazdou situaciou, ktora moze
nastat, pretoze v spomenutom subore liblow.c sa nie vzdy rovnako naplna
struktura, kde je uvedeny vlastnik konzoly a tym padom moze ta funkcia
vratit nieco ine ako sa ocakava, co sa v prevaznej vacssine prikladov aj
skutocne stava, a potom tvoj objav straca zmysel, pretoze riesi iba
jednu situaciu a aj to zrovna taku, ktora gpm nevyhovuje..

--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586