[linux] Mys

Pondělí Prosinec 9 07:06:45 CET 2002

-> mam takyto problem. Odrazu mi pri praci prestata fungovat
-> mys, kurzor mysi je stale v strede monitoru. Po restarte a zavadzani Linuxu
-> sa vypisala hlaska:
-> /dev/psaux/ no such device or address.
-> Po spusteni mouseconfigu a znova nakofigurovani mysi
-> sa objavila dalsia hlaska:
-> opps() invoked from gpm.c(976)
-> /dev/psaux: No such device or address.
-> Mys je standardna s kolieskom pre PS/2  a je stale pripojena
-> k PC. Linux mam Mandrake 8.2, zakladna doska je
-> Matsonic 8127C+.
-> Neviete mi nietkto poradit ako rozchodit mys.

ak si naozaj nic nemenil (jadro, setup biosu) tak ti zrejme fakt odisiel
PS/2 port na doske - no such device or address sa objavi vtedy ked ovladac
zariadenia nie je v jadre alebo sa mu nepodari zariadenie inicializovat.

v pripade ze nie je ovladac v jadre, resp. loadnuty, pozaida sa modprobe aby
ho zaviedol - ak v syslogu uvidis hlasku

Oct 28 13:07:44 work modprobe: modprobe: Can't locate module char-major-10-1

Ale kedze si nic nerobil...

 Linux IS user friendly, it's just selective who its friends are...