[linux] Re: Mys

Úterý Prosinec 10 12:22:34 CET 2002

-> no tak som pozeral v syslogu a je tam toto:
->
-> Dec 9 19:47:38 localhost kernel: Detected PS/2 Mouse Port
->
-> takze by mala byt len mys pokazena, nie?

skus inu a uvidis. Ale je mozne ze port sice dovnutra funguje ale smerom von
je pokazeny.

-> Ovladac bude asi zavedny, lebo som s nim nic nerobil, a syslogu je len
-> hlaska:
-> modprobe: Can´t locate madule eth1-9.
->
->
-> Nemoze byt chyba aj v tom, ze USB porty pod Linuxom maju IRQ 12 a pod
-> Windowsami ma zas IRQ 12 mys a
-> USB maju IRQ 05.

to sa pytas ci hovoris? otazka je ci mas APIC (preprogramovava irc) a ci ma
usb to iste irq ako ps/2

ak to "predtym islo" a "Teraz nejde" pricom si "nic nemenil" preco sa branis
moznosti ze mas odpaleny port? preco rovno neotestujes inu ps/2 mys?

 "One World. One Web. One Program." - Microsoft promotional advertisement
 "Ein Volk, ein Reich, ein Fuhrer!" - Adolf Hitler