[linux] Prosba o pomoc

REMENEC Juraj remenec na fyzika.utc.sk
Úterý Prosinec 10 16:46:55 CET 2002

Zdravim konferku,
ludia - prosim potrebujem moc surne pomoct s vecou zvanou IRDA pod Linuxa.
Uz som sa pytal kde koho - prebrazdil vseliake konferky a dokonca som
pisal aj ludom, co s IRDA-UTILS pod Linuxom pracuju a nikto mi nevie
odpovedat.
Problem:
Mam N 7650 a PC s Linuxom.  IRDA na Linuxe je dobre nakonfigurovane, teda
ak dam irdadump najde mi mobil a je to ok... . Ako mam ale napriklad
prijat vizitku z mobilu na PC a poslat vizitku z PC na mobil. Malo by ist
o nejaky univerzalny sposob, ktory funguje na secky mobili - len neviem
aky.

Neviete mi poradit ??	Dik.
J.