[linux] Prosba o pomoc

Peter Surovy psurovy na uevora.pt
Středa Prosinec 11 11:18:38 CET 2002

No ahoj
----- Original Message -----
From: "REMENEC Juraj" <remenec na fyzika.utc.sk>
Sent: Wednesday, December 11, 2002 7:03 AM
> sa mi zda, za AT prikazy funguju len na modem ci nie ?? N7650 je ta s
---nie, funguju aj na telefon ak ich ale vyrobca
do neho implementoval vsak ano :-)
ale napr. na Nokiu Siemens a Ericsson urcite funguju.

> OpenObex + ircp
>
> ;-)) este musim zistit, co to vobec je... .
--- no to su komunikacne protokoly jestli se nemylim :-)

ale tak ci onak podla mna na koniec prides k tomu ze musis predsa len
pouzit AT prikazy jedno ci ich budes posielat binarnym protokolom
alebo nejakym inym . Si hovoril ze najst ten mobil vies
tak to robis ako? Tak ako ho hladas nejakym prikazom
ktory zasielas na ten port tak isto na ten port musis
poslat AT prikaz a potom len citat co na ten port pride.

PS