[linux] Prosba o pomoc

Peter Surovy psurovy na uevora.pt
Středa Prosinec 11 13:28:24 CET 2002

Ahoj
----- Original Message -----
From: "REMENEC Juraj" <remenec na fyzika.utc.sk>
Sent: Wednesday, December 11, 2002 11:41 AM

> K tomu hladaniu mobilu pouzivam irdadump.
> Aby ste boli v obraze. Najprv spustim IRDA:
> modprobe irda
> irattach /dev/ttyS1
> echo 1 >/proc/sys/net/irda/discovery
> echo pandor >/proc/sys/net/irda/devname
> irdadump    --> zacne mi pisat, ze v dosahu je N7650 a vypisuje co secko
> podporuje.

--- moc tomu nerozumiem ale zda sa mi ze ze tieto dva riadky :
> echo 1 >/proc/sys/net/irda/discovery
> echo pandor >/proc/sys/net/irda/devname
zapisuju na port prikazy "discovery" a "devname"
ak sa mylim opravte ma...
no a Ty by si mal nejako zistit ako teraz dostat
na ten port nejaky text, nieco typu

/proc/sys/net/irda/write('blabla').

//Ja neviem ako sa to robi to je uz na Tebe :-)

tie prikazy Ti zaroven potom asi do nejakeho cachu ulozia
odpoved z mobilu a pomocou irdadump sa to len vycucne.

no a takto to funguje aj s AT prikazmi skratka musis
dostat do systemu mobilu text, napr "AT+CBC" a on ti
odosle spat text, ktory okrem inych bludov
obsahuje stav baterky.
So subormi som este nerobil ale princip by mal byt
taky isty nastavis mobil na prijimanie dat posles data
a zas ho nastavis naspat do normalu

PS