[linux] Zistenie HW adresy vzdialenej masiny

Gabriel Gajdos Gabriel.Gajdos na ses.sk
Středa Prosinec 11 14:35:44 CET 2002

Dňa St, 2002-12-11 at 14:22, roman f.v. napísal:
> myslim ze riesenie na zaklade mac a ip postacuje,
> za predpokladu ze hovorime o prepinanom ethernete 'switched ethernet',
> tj nepouzivas hub/y a pc su napojene priamo na switch.

> jednoducho na switch nastavis na pevno staticke mac adresy pre porty.
> tym padom ak si zmeni mac adresu sietovky ma smolu.jediny problem je
> ak ti odide sietovka a vymenis ju nesmies zabudnut zmenit
> mac adresu pre dany port na switchi.

Good idea!

Ale druhy problem je este to, ze naozaj nie vsetky PC su priamo na
switchi...
Ano, este u nas zivime (a nie v bezvyznamnej miere) coaxovu siet...
Takze de facto cele segmenty mame na jednom porte...
;-)

GG