[linux] Zistenie HW adresy vzdialenej masiny

Středa Prosinec 11 14:47:13 CET 2002

On Wed, Dec 11, 2002 at 02:19:30PM +0100, roman f.v. wrote:

> vies aky je rozdiel medzi switchom a hubom?potom nemozes
> povedat ze hub ti moze podporovat vlan :-)

Viem. Aj ja som  si to myslel. Mam tu 3Com Super Stack II PS Hub 40 a
ten to dokaze. Este nieco. Pisal som dostatocne novy.

Opytam sa tak. Preco by nemohol. Proste urobia k dispozicii viac
koliznych domen. Ten nas podporuje maximalne 4 VLANy. Ale podporuje.