[linux] I NEED HELP VERY SURE THX

Brorero Rochnin na atlas.sk
Čtvrtek Prosinec 12 00:46:59 CET 2002

AK NEMAS VOLNY TAK TO ANI NECITAL ABY SOM TA ZBYTOCNE NEZDRZOVAL THX

prepac ale nemam casu hladat nieco take,a sposob ako to instalovat.Moj problem spociva v tom ze  spravca servra ma dovolenku do noveho roka a potrebujem nieco do zatra rana rozbehat, ak by sa nasiel niekto kto by mi s tim pomohol nejako online mi pisat ako mam postupovat, dost my to ponahla lebo zatra musim spustit sluzbu pre zakaznikov bud konta cez ftp alebo sambu , pokial sa nemylim tak na FTP sa da nastavit rychlos stahovania tak to by my skor bodlo, co by bolo jednoduchsie a niekto kto my stim este dnes vecer pomoze urcite sa nejako odvdacim za pomoc ved nejako sa uz dohodneme.

Ak by sa niekto taky nasiel budem cakat na mail na ROCHNIN na atlas.sk

VOPRED DAKUJEM ZA AKU KOLVEK POMOC

Ak niekoho uz tieto moje prosby velmi otravuju tak sa u ospravedlnujem ale moje pracovne vytazenie my neposkituje cas na nieco take ako je sam si vyhladat pomoc pri instalacii a spojazdneni niecoho takeho este mam v tom velke medzeri aby som si sam stim pomohol

By

Nespokojny s freemailom? Skus novy mojMAIL na ATLASe! http://mojmail.atlas.sk