ADMIN: Re: [linux] I NEED HELP VERY SURE THX

Čtvrtek Prosinec 12 01:13:20 CET 2002

Dňa 12. dec 2002 o 00:46, Brorero napísal(a):

> VOPRED DAKUJEM ZA AKU KOLVEK POMOC
>
> Ak niekoho uz tieto moje prosby velmi otravuju tak sa u ospravedlnujem
> ale moje pracovne vytazenie my neposkituje cas na nieco take ako je
> sam si vyhladat pomoc pri instalacii a spojazdneni niecoho takeho este
> mam v tom velke medzeri aby som si sam stim pomohol

nepomozem, ale mozno pomoze tento odkaz:
http://faq.lists.linux.sk
hlavne cast: "Základné pravidlá správania sa účastníkov konferencie"

v pripade ze sa nebudes spravat podla tychto pravidiel, bude spravca
listu nuteny ta z neho vyradit.

--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586