[linux] RedHat a SMP

Ladislav Babjak laco na netcentrum.sk
Čtvrtek Prosinec 12 13:42:39 CET 2002

Je to 2.4.x jadro?
Ja to pouzivam na zopar 2 procesorovych strojoch tiez s tou istou sietovkou,
co ty a server je od Intelu, ale toto sa mi este nestalo. Pre uplnost
este uvediem, ze distro je Debian, ale nemyslim, si ze toto by mal byt
rozdiel...
Som to spomenul len preto, aby si mal istotu, ze kombinacia SMP+ eepro100
je chodiva i ked si neviem predstavit dovod, preco by SMP jadro malo
ovplivnit
funkciu sietovej karty....(ale mne sa nieco podobne prihodilo len nie so
SMP kernelom :-))) )
Velmi ma to zaujima, ak zistis urcite napis do konfery :-)

L.