[linux] Delegated ako LDAP SSL proxy, ako to nastavit?

Misu misu na ns.ipg.sk
Čtvrtek Prosinec 12 16:36:13 CET 2002

Mam nasledujucu situaciu:

LDAP Client --- Firewall ( na nom bez delegated ) --- LDAP Server

Z klienta mi na firewall prichadza normalen nezabezpecene ldap spojenie...
Na firewalle ho potrebujem pomocou Delegated napchat do ssl tunela a
poslat dalej k serveru...

Takze ide o konverziu LDAP spojenia na LDAPS spojenie...

Vzhladom na to ze som s delegated nikdy nerobil tak sa z toho neviem
vysomarit... Dokomentacia k tomu je dost chudobna...

Dakujem.
--
                                                  .  .