[linux] Mandrake 9.0 - problem pri instalacii

Čtvrtek Prosinec 12 20:14:04 CET 2002

Dňa 12. dec 2002 o 15:18, Juraj Maciak napísal(a):

> Kupil som si Mandrake 9.0 GPL set, 4 CD. Bol som s nim velmi spokojny,
> az kym som si nekupil novy pocitac a nepokusal som sa instalovat.
>
> Zacne sa bootovanie z CD, nabehne standardna graficka obrazovka vitajuca
> ma v instalacii, kde potvrdim ENTER-om, ze chcem spustit instalaciu.
> Prebehnu nejake hlasky na konzole a prv, nez prejde do "second stage
> install" mi este v textovom mode vyhodi hlasku: received signal 11.
> Abnormal termination error. Potom umouting nejakych systemov, ako
> proc, tmp atd a oznami, ze mozem pocitac bezpecne vypnut.
>
> Konfiguracia:
> [...]

zrejme je daky problem s dma pri novych doskach, resp. cdromkach. mozno
by mohlo pomoct spustit instalciu s tym, ze pri uvodnej obrazovke
stlacit Esc a napisat lilu nieco ako:
linux ide=nodma
cim sa vypne pouzivanie dma pre vsetky ide zariadenia.
po instalacii (ak sa ju podari spustit) sa skusit pohrat s hdparm -X,
resp. -d

--
Linux 2.4.19-18mdk
Mandrake Linux release 9.1 (Cooker) for i586